Tuesday, May 19, 2009

Jualan Mega Kambing Boer

Salam sejahtera bagi semua peminat kambing dan juga pelawat ke blog kami.

Kami dengan kerjasama rakan network kami Kambing Malaya Network berbesar hati ingin menawarkan jualan mega kambing boer dari Australia dengan harga yang pasti termurah dipasaran. Kambing telah stabil dari stress kerana telah berada di Malaysia selama hampir 2 bulan. So kambing-kambing telah sedia untuk dibiakkan dikandang anda semua.

So, apa tunggu lagi. Sape cepat dia la yang dapat yang cantik-cantik dan gemuk-gemuknya. Tapi jangan risau la. Kami bawakan ni semua cantik-cantik dan gemuk-gemuk punya. Tak main la yang tak cantik atau kurus. Kang sape yang nak. Kambing-kambing tersebut telah sedia untuk dilihat, dipilih, ditempah dan diangkut balik dari kandang kami sekarang.

Gred??? Kali ni kami bawakan induk dan dara boer dari gred F1/F2 & F3/F4 untuk tatapan anda. Harga lak??? Jangan risau, cam kami katakan tadi, pasti termurah dipasaran punya.

F1/F2 berat purata 25kg hanya RM600/ekor
&
F3/F4 berat purata 25kg hanya RM780/ekor


F1 to F4 berat purata 35~40kg hanya RM850~900/ekor

Jadi, bagi yang memerlukan baka boer, induk dan dara ni, ringan-ringankan lah tangan dengan mulut tu tuk bertanya kepada kami. Jangan malu dan segan untuk bertanya walau hanya dengan sms, kami sedia melayan dan membantu anda.

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates